Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Yang Li

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chn.gif Li Yang (chin. 李洋, pinyin Lǐ Yáng, ur. 31 marca 1980 w Tonghua) – chiński skoczek narciarski, reprezentant klubu Jilin.

Chn.gif Li Yang
Brak.jpg
Kraj Chn.gif Chińska Republika Ludowa
Data urodzenia 31 marca 1980
Miejsce urodzenia Chn.gif Tonghua
Aktywność 2007-2010

Yang Li to jeden z najbardziej znanych i doświadczonych chińskich skoczków narciarskich. Urodził się 31 marca 1980 roku w Tongua. Zadebiutował w sezonie 2003/04 w zawodach Pucharu Kontynentalnego w Lillehammer. Zajął wtedy 49 miejsce na 61 skaczących. Najwyższa jego pozycja w zawodach Pucharu Kontynentalnego to miejsce piętnaste z Engelbergu z 2003 roku. Był członkiem reprezentacji Chin podczas debiutu drużyny w Pucharze Świata oraz na MŚ w Oberstdorfie. Na Uniwersjadzie Zimowej 2005 w Innsbrucku/Seefeld zajmował na K-90 i K-120 kolejno miejsca: 28. i 37. W styczniu 2006 roku został powołany na zawody Pucharu Świata w Sapporo. Udało mu się zakwalifikować do pierwszej serii konkursu i zajął 37 lokatę. Kilka dni później podczas zawodów CoC w Braunlage wywalczył swoje pierwsze podium w karierze. Wystąpił na Igrzyskach Olimpijskich w Pragelato. Indywidualnie zakwalifikował się do konkursu na średniej skoczni i zajął 44 miejsce. Wraz z drużyną zajęli ostatnie miejsce w konkursie na dużej skoczni, a Li był zdecydowanie najlepszym skoczkiem z całej reprezentacji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki