Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Vladimir Zografski

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Vladimir Zografski, buł. Владимир Зографски (ur. 14 lipca 1993) - bułgarski skoczek narciarski. Syn Emila Zografskiego, byłego skoczka narciarskiego, dwukrotnego uczestnika zimowych igrzysk olimpijskich - w 1988 roku w Calgary oraz w 1992 roku w Albertville.

Vladimir Zografski
VladimirZografski.png
Kraj Bul.gif Bułgaria
Data urodzenia 14 lipca 1993
Miejsce urodzenia Bul.gif Samokow

Informacje ogólneEdytuj

Władimir Zografski jest jednym z nielicznych skoczków bułgarskich, którzy mają w swoim dorobku udział w konkursie Pucharu Świata. Vladimir zadebiutował w PŚ 14. grudnia 2008 roku, występem w Pragelato, gdzie zajął 43. miejsce. Był także uczestnikiem Mistrzostw Świata w Libercu, gdzie zakwalifikował się do konkursu na średniej skoczni i uzyskał 43. lokatę. Od 2005 roku startuje w Pucharze Kontynentalnym. Jeszcze nie udało mu się stanąć na podium zawodów PK. Bułgarski skoczek zajął 2. miejsce podczas IX Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy Śląsk-Beskidy 2009 w Szczyrku, gdzie na skoczni Skalite skoczył 106,5 metra. Jego ojcem jest Emil Zografski, były skoczek narciarski, dwukrotny uczestnik Zimowych Igrzysk Olimpijskich - w 1988 roku w Calgary oraz w 1992 roku w Albertville.

Igrzyska OlimpijskieEdytuj

brak występów

Mistrzostwa ŚwiataEdytuj

do poszerzenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki