FANDOM

Takano
Teppei Takano
(jap. 高野 鉄平 Takano Teppei?, ur. 25 listopada 1983) – japoński skoczek narciarski z klubu Tsuchiya Home.

Informacje ogólne

Jego najwyższym miejscem w klasyfikacji generalnej Pucharze Świata była 47. pozycja w sezonie 2002/2003. Największe osiągnięcie Takano w pojedynczych zawodach PŚ to 9. miejsce w Willingen w 2003 roku. W Mistrzostwach Świata w Val di Fiemme w 2003 zajął 26. miejsce na normalnej skoczni.

Kariera w SJM

Teppei Takano zadebiutował w Pucharze Świata w sezonie 2009/2010, odpadając w kwalifikacjach do konkursu w Japonii. W drugim z japońskich konkursów był już 36., natomiast wkrótce po swoim debiucie, Takano odnotował swój najlepszy występ w Pucharze Świata - zajął 5. pozycję w Szwecji. Łącznie Teppei Takano zgromadził 82 punkty, co dało mu 33. miejsce w klasyfikacji generalnej. W sezonie 2010/11 wystąpił tylko dwa razy, dwukrotnie odpadając w kwalifikacjach. Były to zarazem jego pożegnalne konkursy Pucharu Świata. Obecnie Takano wciąż jest czynnym zawodnikiem, jednak bardzo rzadko występuje w zawodach międzynarodowych.

Wyniki w Pucharze Świata

Sezon Miejsce Punkty Aut Nor Fin Ita Ita Jpn Jpn Swe Swe Rus Gbr Den
2009/10 33 82 - - - - - q 36 18 5 33 33 11
Sezon Miejsce Punkty Svk Svk Lat Lat Fin Fin Swe Swe Nor Nor Ger Aut Ita Chn Chn Jpn Jpn
2010/11 n/k 0 q q - - - - - - - - - - - - - - -

Igrzyska Olimpijskie

nie startował

Mistrzostwa Świata

nie startował

Zwycięstwa w Pucharze Świata

brak

Aktualne rekordy

brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki