Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Symbole YTP Ski Jumping Managera

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Symbole YTP Ski Jumping Managera - symbole, które wizualnie i werbalnie prezentują wartości i ciągłość historii gry. Pełnią też rolę zewnętrznej wizytówki menadżera. Regulamin YTP Ski Jumping Managera wyróżnia ich trzy.

Flaga

Flagamin.png

Flaga jest pierwszym symbolem YTP Ski Jumping Managera. Wzór flagi powstał 6 października 2013 roku. Flaga SJM jest niebieskim prostokątem z białym krzyżem (krzyżem skandynawskim), oraz śnieżynką w lewym górnym rogu. Motyw krzyża skandynawskiego nawiązuje do kolebki narciarstwa klasycznego, którego historia rozpoczyna się w drugiej połowie XIX wieku. Miejscem, w którym narodziły się zimowe konkurencje klasyczne, w tym także skoki, jest Norwegia. Tam właśnie pojawili się narciarze, wykorzystujący "dwie deski" nie tylko do biegania, ale i skakania. Pierwsza większa skocznia została zbudowana w Holmenkollen Szybko popularność poza Norwegią skoki zyskały także w Finlandii i Szwecji.

Herb

Ytpsjml.png

Herb jest kolejnym symbolem SJM. Rolę herbu pełni tarcza, w środku której znajduje się śnieżynka. Projekt herbu powstał i jednocześnie został zaaprobowany 15 listopada 2013 roku.

Sjmlogo.png

Ostatnim symbolem SJM, a zarazem najstarszym, jest oficjalne logo gry. Logo powstało 17 kwietnia 2011 roku, jest graficznym znakiem towarowym spełniającym rolę marketingową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki