Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Stefan Read

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Stefan Read (ur.7 Maja 1987 Edmonton) Kanadyjski szkoczek narciarski Reprezentant klubu Altius Calgary Najlepszy

Pierwszy skok oddał już w 1990, kiedy miał 3 lata. 10 lata później zadebiutował w narodowej reprezentacji Kanady. W Pucharze Świata zadebiutował w 2004 podczas konkursu w Willingen.

Występy w sezoni2005/2006Edytuj

W sezonie 2005/06 regularnie kwalifikował się do konkursów Pucharu Świata. 26 listopada 2005 w Kuusamo zajął 40. miejsce. Tydzień później w Lillehammer zajął dwa razy 42. miejsce. 10 grudnia w Harrachovie zajął 45. i 37. miejsce. Podczas drugiego konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen zajął 39. miejsce, a trzy dni później w Innsbrucku zajął 43. miejsce. 28 stycznia 2006 Kanadyjczyk zajął 23. miejsce podczas konkursu Puchar Świata w Zakopanem i pierwszy raz w karierze zdobył pucharowe punkty. Dzień później na Wielkiej Krokwi był 35. 4 lutego podczas konkursu w Willingen zdobył 2 punkty, zajmując 29. miejsce. 5 marca w Lahti był 33., a 12 marca w stolicy Norwegii, Oslo zajął 43. miejsce. Podczas igrzysk olimpijskich w Turynie zakwalifikował się do drugiej serii, jednak ostatecznie zajął 30. miejsce.

Kariera SJM

2014\2015

Puchar Świata Zaczal Średnio ale w Ga-pa zdobył 2 punkty Wygrał Alpen cup przez swiom rodakiem Baxter Lider kadry kanadyjskiej

Więcej w Fandom

Losowa wiki