FANDOM

Stefan Read (ur.7 Maja 1987 Edmonton) Kanadyjski szkoczek narciarski Reprezentant klubu Altius Calgary Najlepszy

Pierwszy skok oddał już w 1990, kiedy miał 3 lata. 10 lata później zadebiutował w narodowej reprezentacji Kanady. W Pucharze Świata zadebiutował w 2004 podczas konkursu w Willingen.

Występy w sezoni2005/2006Edytuj

W sezonie 2005/06 regularnie kwalifikował się do konkursów Pucharu Świata. 26 listopada 2005 w Kuusamo zajął 40. miejsce. Tydzień później w Lillehammer zajął dwa razy 42. miejsce. 10 grudnia w Harrachovie zajął 45. i 37. miejsce. Podczas drugiego konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen zajął 39. miejsce, a trzy dni później w Innsbrucku zajął 43. miejsce. 28 stycznia 2006 Kanadyjczyk zajął 23. miejsce podczas konkursu Puchar Świata w Zakopanem i pierwszy raz w karierze zdobył pucharowe punkty. Dzień później na Wielkiej Krokwi był 35. 4 lutego podczas konkursu w Willingen zdobył 2 punkty, zajmując 29. miejsce. 5 marca w Lahti był 33., a 12 marca w stolicy Norwegii, Oslo zajął 43. miejsce. Podczas igrzysk olimpijskich w Turynie zakwalifikował się do drugiej serii, jednak ostatecznie zajął 30. miejsce.

Kariera SJM

2014\2015

Puchar Świata Zaczal Średnio ale w Ga-pa zdobył 2 punkty Wygrał Alpen cup przez swiom rodakiem Baxter Lider kadry kanadyjskiej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki