FANDOM

Reprezentacja Australii w skokach narciarskichEdytuj

Mężczyźni sezon 2017/2018Edytuj

- Travis Passier - największa gwiazda reprezentacji, ma 21 lat i jest najstarszy w kadrze, skakał w pierwszym konkursie Letniej Grand Prix w sezonie 2012/2013, ale się nie zakwalifikował do pierwszej serii . W obecnym sezonie kilkukrotnie wchodził do I  serii Pucharu Kontynentalnego , lecz ani razu nie zapunktował .

- Marty Venturini - 18 lat . W obecnym sezonie 2 razy startował w rozpoczynających sezon zawodach Fis Cup , w Australii w pobliżu góry Mount Hotham , w obu konkurasch startował w I serii , lecz ani razu nie zdobył punktów .

- Joshua Wilkinson - czternastolatek , w obecnym sezonie często startuje w zawodach Fis Cup jednak ani razu nie zdobył w nich punktów .

- Ramsey Ethans - 13 lat , w tym sezonie startuje w zawodach Fis Cup oraz Fis Cup u-15 jednak ani razu nie zdobył punktów w żadnych z zawodów .

- Wystan Todd - 13 lat , w obecnym sezonie zdobył 14 punktów w klasyfikacji Fis Cup .

- Shayne Granville - 12 lat , największa nadzieje Australijskich skoków narciarskich , w tym sezonie w klasyfikacji Fis Cup U-15 zdobył 34 punkty co na 7 zawodów przed końcem daje mu 71 miejsce w klasyfikacji generalnej .

- Goodwin Coburn - 11 lat , perspektywiczny zawodnik , w tym sezonie zdobył dla Australii 16 puntków w klasyfikacji Fis Cup U-15 .

KobietyEdytuj

- Petra Benedik - najlepsza i najstarsza (24- latka) australijska zawodniczka, kilka razy znajdowała się w I serii zawdów Pucharu Świata Kobiet , ani razu nie punktując , a w tym sezonie na kilka zawodów przed końcem cyklu zajmuje 40 miejsce w klasyfikacji generalnej Fis Ladies Cup z 84 punktami na koncie . Zajęła 35 miejsce na skoczni normalnej na Uniwersjadzie w Popradzie która odbyła się w 2017 roku .

- Abbygale Thwaite - 21 lat . Jej największy sukces to 23 miejsce na Mistrzostwach Świata Juniorów w Kinlochleven w 2018 roku , w roku 2017 zajęłą 48 miejsce w konkursie na dużej skoczni podczas Uniwersjady w Popradzie , na skoczni normalnej nie przeszła kwalifikacji .

- Emmie Darrell - 14 lat , bez sukcesów .

- Glory Alberts - 13 lat , bez sukcesów .

- April Arthur - 11 lat , w obecnym sezonie zdobyła 47 punktów w klasyfikacji generalnej Pucharu Kontynalnego Kobiet U-15 .

- Jennifer Courtney - 11 lat , w obecnym sezonie zdobyła 46 punktów w klasyfikacji generalnej Pucharu Kontynalnego Kobiet U-15 .

Sztab szkoleniowyEdytuj

- Anders Bardal - norweski trener , były skoczek , zwycięstwa w Pucharze Świata .

- Roman Pokorny - 35 lat , czeski trener juniorów .

- Tomasz Zapięty - 31 lat , polski ekspert od PR .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki