Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Melanie Faisst

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ger.gif Melanie Faisst
MelanieFaisst.png
Kraj Ger.gif Niemcy
Data urodzenia 12 lutego 1990
Miejsce urodzenia Ger.gif Baiersbronn
Aktywność 2008-?

Ger.gif Melanie Faißt (ur. 12 lutego 1990 w Baiersbronn) - niemiecka skoczkini narciarska, reprezentantka SV Baiersbronn.

Melanie pochodzi z rodziny, która ma ścisły kontakt ze sportem. Tata - Klaus, był trzykrotnym mistrzem młodzików oraz juniorów w kombinacji norweskiej, mama - Andrea na początku lat 80. była druga na mistrozstwach Niemiec Juniorów w biegach. Brat - Manuel wygrał klasyfikację generalną DSV Schulerscup w sezonie 2004/2005 w kombinacj norweskiej.

Melanie swoją przygodę ze sportem rozpoczęła w wieku 3 lat. Początkow trenowała narcairstwo alpejskie. Po trzech latach treningu oddała swój pierwszy skok i od tego momentu zdecydowała się uprawiać kombinację norweską. W 2002 roku zrezygnowała z trenowania dwuboju i poświeciła się tylko skokm narciarskim. W 2004 roku podczas treningu miała upadek, który zakończył się wstrząśnieniem mózgu.

Zawodniczka regularnie punktuje w zawodach Coc Pań, a za swój najlepszy start może uznać konkurs w Toblach w 2008 roku, gdzie uplasowała się na 4. pozycji. Melanie już trzykrotnie startowała w MŚJ, zajmując 11. miejsce w Kranju w 2006 roku, 8. w Tarvisio w 2007 roku i 4. w Zakopanem rok później. Swój najdalszy skok na odległość 135 m oddała na skoczni w Oberstdorfie w 2005 roku.

Za swój wzór do naśladowania uważa Thomasa Morgensterna. Jej hobby to pływanie, gra w piłkę nożną oraz spotkania ze znajomymi.

Wyniki w COC/Pucharze Świata KobietEdytuj

Zwycięstwa w COC/Pucharze Świata KobietEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki