FANDOM

Ger Melanie Faisst
MelanieFaisst
Kraj Ger Niemcy
Data urodzenia 12 lutego 1990
Miejsce urodzenia Ger Baiersbronn
Aktywność 2008-?

Ger Melanie Faißt (ur. 12 lutego 1990 w Baiersbronn) - niemiecka skoczkini narciarska, reprezentantka SV Baiersbronn.

Melanie pochodzi z rodziny, która ma ścisły kontakt ze sportem. Tata - Klaus, był trzykrotnym mistrzem młodzików oraz juniorów w kombinacji norweskiej, mama - Andrea na początku lat 80. była druga na mistrozstwach Niemiec Juniorów w biegach. Brat - Manuel wygrał klasyfikację generalną DSV Schulerscup w sezonie 2004/2005 w kombinacj norweskiej.

Melanie swoją przygodę ze sportem rozpoczęła w wieku 3 lat. Początkow trenowała narcairstwo alpejskie. Po trzech latach treningu oddała swój pierwszy skok i od tego momentu zdecydowała się uprawiać kombinację norweską. W 2002 roku zrezygnowała z trenowania dwuboju i poświeciła się tylko skokm narciarskim. W 2004 roku podczas treningu miała upadek, który zakończył się wstrząśnieniem mózgu.

Zawodniczka regularnie punktuje w zawodach Coc Pań, a za swój najlepszy start może uznać konkurs w Toblach w 2008 roku, gdzie uplasowała się na 4. pozycji. Melanie już trzykrotnie startowała w MŚJ, zajmując 11. miejsce w Kranju w 2006 roku, 8. w Tarvisio w 2007 roku i 4. w Zakopanem rok później. Swój najdalszy skok na odległość 135 m oddała na skoczni w Oberstdorfie w 2005 roku.

Za swój wzór do naśladowania uważa Thomasa Morgensterna. Jej hobby to pływanie, gra w piłkę nożną oraz spotkania ze znajomymi.

Wyniki w COC/Pucharze Świata KobietEdytuj

Zwycięstwa w COC/Pucharze Świata KobietEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki