Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Kwalifikacje F1

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wynikizbiorcze.png

Pełne wyniki kwalifikacji mających na celu ustalenie kolejności wyboru bolidów na 1 sezon ligowy F1 YTP

W dwudniowych kwalifikacjach ze zgłoszonych 22 zawodników na starcie pojawiło się piętnastu. W pierwszym dniu zaprezentowała się "10". Najlepszym wynikiem popisał się Yoyogi bolidem marki BMW, uzyskując czas równo 23,000s. Poniżej 24 sekund zszedł jeszcze Bacior bolidem Torro-Rosso z czasem 23,508. Kolejne miejsca zajmowali Next, Paulonio, Janao, Verex, Jaro, Skoczek00, Franes i Sylwek12.

W drugim dniu kwalifikacji na starcie stanęło 12 kierowców z czego aż 5 nie brało udziału w piątkowych eliminacjach. Podobnie jak w 1 dniu najlepszy okazał się Yoyogi łamiąc jako pierwszy granice 23s. Wydawało się że z czasem 22,889 będzie nie zagrożony, a tu jednak bardzo blisko niespodzianki był kierowca Red Bull'a Next, który swoje najlepsze okrążenie wykonał w 22,937s. Na trzecim miejscu znalazł się Bacior, który jak się okazało podczas sezonu będzie jeździł również Red Bull'em. Czwarte miejsce dosyć niespodziewanie osiągnął Jaro bolidem marki BMW, poprawiając swój piątkowy czas aż o 1,437. Kolejne miejsca zajęli Artuditu7, Tomek389, Janao, Paulonio, Verex, a "10" zamknął Michalkacz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki