Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Jan Matura

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cze.gif Jan Matura (ur. 29 stycznia 1980 r. w Ceskym Krumlovie) - były czeski skoczek narciarski.

Cze.gif Jan Matura
JanMatura.png
Kraj Cze.gif Republika Czeska
Data urodzenia 29 stycznia 1980
Miejsce urodzenia Cze.gif Cesky Krumlov
Osiągnięcia brak szczególnych
Aktywność 2007-2010

Do sezonu 2001/02 specjalizował się w kombinacji norweskiej. Od tamtego sezonu już tylko skacze. Z tego powodu nie ma większych osiągnięć w Pucharze Świata, ani na innych ważnych imprezach, mimo iż ma potencjał. W Pucharze Kontynentalnym w 2001 roku zajął 4. miejsce w Engelbergu. Jego hobby to tenis, piłka nożna i komputery. Sezon 2007/2008 rozpoczął od startów w Pucharze Kontynentalnym zajmując 3 miejsce w Rovaniemi. 22 marzec 2003 roku okazał się dniem szczęśliwym dla Jana, bowiem wówczas, podczas konkursu na Velikance w Planicy, zdobył swoje pierwsze punkty w PŚ, zapewnione dzięki 24. pozycji. Jako skoczek dwukrotnie pojawił się na Igrzyskach Olimpijskich. W 2002 roku w Salt Lake City startował na skoczni normalnej (47. miejsce) indywidualnie oraz z drużyną (12. miejsce), zaś w 2006 roku w Turynie mogliśmy go oglądać na skoczni dużej (22. miejsce), normalnej (21. miejsce), a także w konkursie drużynowym (9. miejsce). Pięć razy pojawiał się też na Mistrzostwach Świata w narciarstwie klasycznym. Jego największym indywidualnym sukcesem jest miejsce 20., wywalczone w 2003 roku w Val di Fiemme.

Sezon Miejsce Punkty
2008/2009 20+ b/d
2007/2008 71 21 pkt.

Więcej w Fandom

Losowa wiki