Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Ivan Karaulov

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kaz.gif Ivan Karaulov (ur. 23 czerwca 1980 r. w Ałma-Acie) - były kazachski skoczek narciarski.

Kaz.gif Ivan Karaulov
IvanKaraulov.jpg
Kraj Kaz.gif Kazachstan
Data urodzenia 23 czerwca 1980
Miejsce urodzenia Kaz.gif Ałma-Ata
Osiągnięcia brak szczególnych
Aktywność 2007-2009

Iwan Karaulow uchodzi za jednego z najbardziej utalentowanych skoczków wśród Kazachów. Ma już za sobą debiut w międzynarodowych zawodach. Miało to miejsce w 2002r w Engelbergu. W jego dorobku nie ma jak do tej pory żadnych znaczących osiągnięć. Po raz pierwszy w konkursie Pucharu Świata wystąpił w 2004, podczas zawodów na mamuciej skoczni w Oberstdorfie. Zajął 31. miejsce, więc minimalnie stracił szanse na występ w finale konkursu i zdobycie punktów do klasyfikacji PŚ. Już w następnym sezonie 2004/2005 udało mu się zdobyć pierwsze punkty PŚ. Zajął 30. miejsce podczas konkursu w Oslo. Znacznie wyżej uplasował się podczas zimowej Uniwersjady w Seefeld w 2005r., gdzie zajął miejsca 12 i 18. Dotychczas jego największym sukcesem jest zajęcie 15. pozycji podczas zawodów w Sapporo w sezonie 2005/2006. Dwukrotnie miał okazję reprezentować swój kraj na Mistrzostwach Świata w narciarstwie klasycznym. Za pierwszym razem w Oberstdorfie (2005) uzyskał 29. lokatę indywidualnie, na skoczni normalnej, zaś z drużyną znalazł się na 11. miejscu. W 2007 roku przyszedł czas na kolejne MŚ, tym razem w Pragelato, gdzie zarówno na skoczni dużej jak i normalnej był 46. Najwyższą lokatą w jego karierze jest 10. miejsce, zdobyte w 2004 roku na skoczni w Brotterode, podczas konkursu Pucharu Kontynentalnego. Pasją Iwana jest także muzyka klasyczna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki