Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Heung-Chul Choi

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kor.gif Choi Heung-chul (ur. 3 grudnia 1981 w Muju) - były koreański skoczek narciarski, reprezentant klubu Muju Resort.

Kor.gif Heung-Chul Choi
Kor choi hc.jpg
Kraj Kor.gif Korea Południowa
Data urodzenia 3 grudnia 1981
Miejsce urodzenia Kor.gif Muju
Aktywność 2007-2010

W Pucharze Świata po raz pierwszy wystąpił w sezonie 1997/1998 podczas zawodów w Engelbergu, gdzie zdobył pierwsze pucharowe punkty za zajęcie 25. miejsca. 28 listopada 1999 roku na skoczni Puijo w Kuopio zajął 15 miejsce. 5 grudnia 1999 roku w Predazzo był 30. Podobnie 29 grudnia 1999 roku w Oberstdorfie. 3 stycznia 2000 w Innsbrucku zajął 27 lokatę. Najwyższe w karierze miejsce w Pucharze Świata zajął 26 lutego 2000 roku w Iron Mountain, gdzie był 11. Najwyższe miejsce w klasyfikacji końcowej Pucharu Świata zajął w sezonie 1999/2000 kiedy był 45. 10 lutego 2002 podczas igrzysk olimpijskich w Salt Lake City zakwalifikował się do finałowej serii, którą jednak ukończył na 30. miejscu. Życiowe sukcesy odniósł w Pucharze Kontynentalnym. 3 marca 2002 roku w Schönwaldzie wygrał konkurs PK po raz pierwszy w karierze. 22 września 2002 roku w Calgary po raz drugi stanął na najwyższym stopniu podium. 29 stycznia 2005 roku w Lauscha był trzeci. W 2003 roku podczas konkursu Pucharu Świata w Engelbergu, Choi zaliczył groźnie wyglądający upadek, spowodowany złym wyjściem z progu i nie zapanowaniem nad nartami. Służby medyczne nie wykryły żadnych złamań, a jedynie liczne stłuczenia i nadwyrężenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki