Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

FIS Team Tour 2014/2015

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

FIS Team Tour 2014/2015
FTT 2014-2015.png
Termin 16.03.2012 - 31.03.2012
Gospodarze Chn.gif Chińska Republika Ludowa
Jpn.gif Japonia
Kor.gif Korea Południowa
Miejsca rozgrywania konkursów Chn.gif Yabuli
Jpn.gif Sapporo
Jpn.gif Hakuba
Kor.gif Pyeongchang

FIS Team Tour 2014/2015- odbędzie się w 8 sezonie w Yabuli (Chińska Republika Ludowa), Hakubie (Japonia), Sapporo (Japonia) oraz Pyeongchang (Korea Południowa).

Procedura wyboru gospodarzaEdytuj

Głosowanie na organizatora FIS Team Tour 2014/15 odbyło się 3 maja w Zurychu. Łącznie głosowało 15 delegatów krajowych związków, a najwięcej głosów otrzymała kandydatura Chin, Korei Południowej i Japonii.

Państwa Liczba głosów
Chn.gif Chiny
Jpn.gif Japonia
Kor.gif Korea Południowa
7
Cro.gif Chorwacja
Srb.gif Serbia
Hun.gif Węgry
3
Bul.gif Bułgaria
Tur.gif Turcja
2
Can.gif Kanada
Usa.gif Stany Zjednoczone
2
Blr.gif Białoruś
Ukr.gif Ukraina
1
Cze.gif Czechy
Ger.gif Niemcy
0

KlasyfikacjeEdytuj

Wyniki poszczególnych konkursówEdytuj

MapaEdytuj

Mapa.JPG
FIS Team Tour 2014/15 odbędzie się w 3 krajach położonych w Azji Wschodniej - w Chinach, Japonii i Korei Południowej. Skocznie zgłoszone do organizacji turnieju znajdują się w 4 miastach - Yabuli (Chiny), Pyeongchang (Korea Południowa), Hakuba i Sapporo (Japonia).

Hakuba (JPN) - wieś w Japonii, położona w powiecie Kita-Azumi, prefekturze Nagano, w centralnej części wyspy Honsiu. Ma 9414 mieszkańców (2003), powierzchnię 182,34 km², a gęstość zaludnienia - 52 osób na km². Znany ośrodek sportów zimowych, słynie ze skoczni narciarskich wybudowanych w 1992 roku. W 1998 roku odbyły się tu Zimowe Igrzyska Olimpijskie.

Pyeongchang (KOR) - powiat południowokoreański, położony w prowincji Kangwŏn. Ośrodek sportów zimowych. Przegrał walkę o organizację Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2010 z kanadyjskim miastem Vancouver, oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2014 z rosyjskim miastem Soczi. W 2009 organizował Mistrzostwa Świata w biathlonie. Walczy o organizację Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018.

Sapporo (JPN) - piąte co do wielkości miasto Japonii, największe miasto wyspy Hokkaido i stolica tejże prefektury. Ośrodek sportów zimowych, gospodarz Festiwalu Śniegu. W 1972 roku miasto organizowało Zimowe Igrzyska Olimpijskie, a w 2007 roku Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym.

Yabuli (CHN) - największy w Chinach ośrodek narciarski. Oddalony 177 kilometrów (110 mil) na południowy wschód od Harbinu. Około dwie i pół godziny pociągiem. Położony w prowincji Heilongjiang. Najwyższy punkt kurortu położony jest na 1345 metrów n.p.m. W 2009 roku odbyła się tu Zimowa Uniwersjada.

SkocznieEdytuj

Zobacz teżEdytuj

FIS Team Tour

Więcej w Fandom

Losowa wiki