Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Elena Runggaldier

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Elena Runggaldier (ur. 10 lipca 1990 w Bolzano) – włoska skoczkini narciarska. Zawodniczka klubu Sci Club Gardena.

Elena Runggaldier
ElenaRunggaldier.png
Kraj Ita.gif Włochy
Data urodzenia 10 lipca 1990
Miejsce urodzenia Ita.gif Bolzano

Informacje ogólneEdytuj

W 2005 roku w Planicy Elena zadebiutowała w Pucharze Kontynentalnym Kobiet, gdzie zajeła 23. miejsce. Jej najwyższy rezultat w Coc Pań to 4. lokata, uzyskana w Baiersbronn w 2006 roku. Młoda Włoszka dwa razy brała udział w Mistrzostwach Świata Juniorow - w 2006 roku w Kranj zdobyła brązowy medal, a rok póżniej, w Tarvisio, była 9. W 2004 roku w Gallio zdobyła podwójny tytuł Mistrzyni Włoch Juniorek - w skokach oraz w kombinacji norweskiej, a rok póżniej srebrny medal (skoki narciarskie).

Do Eleny należy aktualny rekord Włoch w skokach kobiet - 99,5 metrow. Runggaldier uzyskała taki rezultat na skoczni w Pragelato.
Elena2.png

Elena Runggaldier

Elena ma trójkę rodzeństwa - Benjamina, Mattia i Annę. W przyszłości chciałaby wystąpić na Igrzyskach Olimpijskich. Jej sportowi idole to kolarz Lance Armstrong oraz alpejczyk Bode Miller. W sezonie 2006/07 uplasowała się na 28. miejscu w klasyfikacji generalnej PK Kobiet. W 2006 roku w Kranj zdobyła brązowy medal na pierwszych w historii Mistrzostwach Świata Juniorek w skokach narciarskich.

Wyniki w CoC Kobiet/Pucharze Świata KobietEdytuj

Igrzyska OlimpijskieEdytuj

brak występów

Mistrzostwa ŚwiataEdytuj

brak występów

Zwycięstwa w Pucharze Świata KobietEdytuj

brak

Aktualne rekordyEdytuj

brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki