Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Dmitriy Vassiliev

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rus.gif Dmitriy Vassiliev (ur. 26 grudnia 1979 r. w Ufie) - były rosyjski skoczek narciarski, aktualnie trener.

Rus.gif Dmitriy Vassiliev
DmitriyVassiliev.png
Kraj Rus.gif Federacja Rosyjska
Data urodzenia 26 grudnia 1979
Miejsce urodzenia Rus.gif Ufa
Osiągnięcia brak szczególnych
Aktywność (zawodnik) 2007-2009
Aktywność (trener) 2009-?

Dmitrij Wasiljew urodził się w 1979 roku. Był obiecującym zawodnikiem i spodziewano się po nim ogromnych sukcesów. Po raz pierwszy w konkursach Pucharu Świata pojawił się w 1998 roku w czeskim Harrachovie. Zajął wtedy 46. pozycję.
Jego obiecującą karierę przerwał skandal dopingowy. W lutym 2001 roku wykryto u tego skoczka niedozwolone substancje (na zrzucenie wagi). W konsekwencji został zawieszony na dwa lata. Była to pierwsza afera dopingowa w skokach narciarskich. Do pucharowej rywalizacji powrócił 6.01.2003 roku w Bischofshofen.
Po powrocie do czynnego skakania Wasiljew miał problemy z odzyskaniem poprzedniej formy i z uzyskiwaniem dawnych rezultatów. Przełom nastąpił w momencie, gdy rosyjską kadrę skoczków narciarskich przejął Wolfgang Steiert. Niemiec obudził w Dmitrim potencjał, czego dowodem jest 29. miejsce, jakie zajął Wasiljew w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w sezonie 2004/2005. Dimitrij interesuje się głównie motoryzacją. W wolnych chwilach czyta także książki.

Sezon Miejsce Punkty
2007/2008 12 428 pkt.

Kariera trenerskaEdytuj

Lata Reprezentacja Funkcja
2013- Gbr.gif Wielka Brytania Główny trener
2011-2013 And.gif Andora Główny trener

Więcej z Fandomu

Losowa wiki