Fandom

Wiki Ski Jumping Manager

Alexander Belov

498stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rus.gif Alexander Belov (ur. 11 września 1981 r. w Ufie) - były rosyjski skoczek narciarski. Obecnie trener specjalizujący się w szkoleniu młodzieży.

Rus.gif Alexander Belov
BelovAlexander.jpg
Kraj Rus.gif Rosja
Data urodzenia 11 września 1981
Miejsce urodzenia Rus.gif Ufa
Osiągnięcia brak szczególnych
Aktywność (zawodnik) 2007-2009
Aktywność (trener) 2008-?

Aleksander Biełow jest mało znanym rosyjskim zawodnikiem, choć występował już w Pucharze Świata i CoC. W PŚ zadebiutował podczas noworocznego konkursu w Garmisch-Partenkirchen, zajmując 40. miejsce. W latach 2001-2002 w miarę regularnie udawało mu się zakwalifikować do konkursów PŚ i Letniej Grand Prix. Niestety do tej pory nie zdołał zdobyć żadnych punktów do klasyfikacji Pucharu Świata czy Pucharu Kontynentalnego. W 2002 roku był w składzie reprezentacji Rosji na Igrzyska Olimpijskie w Salt Lake City. Zajął wówczas 50. miejsce w konkursie indywidualnym na dużej skoczni w Utah Olimpic Park (13.02.02 r.). W 2003 r. pojawił się tylko w zawodach z cyklu FIS RACE w Tarvisio 17. i 22.01.2003r, gdzie był kolejno 27. i 23.

Brał udział w pierwszym konkursie Pucharu Świata w sezonie 2007/2008, jednak nie zaliczył tych zawodów do udanych, gdyż nie zakwalifikował się do głównego konkursu. Profesjonalną karierę zawodnika, Belov zakończył w styczniu 2009 roku.

Na początku 2009 roku wyrobił w Briańsku licencję trenerską. W 2011 roku, został trenerem juniorów w reprezentacji Austrii. Przepracował tylko rok, gdyż nie znalazł uznania w oczach włodarzy związku. W 2012 roku, został zatrudniony w Nowej Zelandii, gdzie utworzył pierwsze struktury dyscypliny.

Sezon Miejsce Punkty
2007/2008 n/k 0 pkt.

Kariera trenerskaEdytuj

Lata Reprezentacja Posada
2012-2013 Nzl.gif Nowa Zelandia Trener juniorów
2011-2012 Aut.gif Austria Trener juniorów

Więcej w Fandom

Losowa wiki